Sunday, May 13, 2012

Neidal's 2nd Ferrari Birthday!!




Hari ni nak reveal satu gambar dulu. Cantik tak? Tema birthday Neidal tahun ni ialah Ferrari :) Kalay follow saya kat twitter, confirm dah tengok gambar ni :) Oleh kerana saya lihat minat Neidal lebih kepada kereta, so saya pun buat birthday Neidal dengan tema kereta. Saya tengok ramai sangat orang buat tema Cars, so saya pun pilihlah tema Ferrari :) lain dari yang lain sikit kan.

Kebetulan juga hubby suka sangat dengan F1 dan kereta Ferrari. Dia ada beberapa collection model kereta Ferrari, apa lagi saya terus tempah dengan Marryme2u :)

Thank u Marryme2u for the great posters & stickers! Next time sudah tentu nak oder lagi :)


ok nak gi Tesco jap. ada barang nak beli ❤ bye.


No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin