Saturday, May 19, 2012

A belated Birthday Party for Neidal (Ferrari Theme)


Ok, entry ni actually saya update seminggu lepas lagi. Tapi atas sebab sebab kebizian.. saya baru berkesempatan mengupdate pasal birthday Neidal hari ni.


   

A Welcome poster for Neidal's Birthday. Semua designed by Marryme2u. Uolls google je ok. Setiap tahun, dia yang design kalau saya nak buat birthday etc. Servis memang baik punyer!



Me & Birthday boy :)
Masa ni Neidal masih demam tapi nak buat macamana, semua dah tempah,
so kena teruskan juga.



Saya yang deco ni tak sampai 10 minit :)
A last minute project. hehe..
Actually dah tempah party items a month before, then nak buat Birthday Party Neidal  5 & 6 hb Mei. sebab nak celebrate sekali dengan family yang nak datang dari Sabah hari tu.
Oleh kerana mendapat perkhabaran yang nenek sakit tenat dan dimasukkan ke ICU kat Sabah, instead of my family datang sini, saya yang bergegas balik Sabah with my 2 daughters..
So, birthday Neidal ditangguhkan..



The 4R poster



potong kek bersama ensemboy saya




Thank you BPP, WynnYasser sebab sponsor kek Neidal ni.
American brownies from Secret Recipe.
Sangat sedap!




With my BPP,Wynn & my BFF, Syaidatul




Strawberry Cheese tart yang yummeh juga!




Doorgifts by me & stickers by Marryme2u



Ferrari control car for Neidal from Aunty Jane :)
Thank u Jane for the car. hari hari Neidal main..


Makan time!



Sesi bergambar!
Yiyen with Alya, Ayra & Ayna :)
Anak2 buah Wynn.




Kami lagi. yeay!
owh ya, did i mentioned that my BFF pregnant 5 bulan sekarang?
tapi perut dia comel je kan..takde lah nampak sangat :)



Agha & Ariq
Jane's boy



Ini je gambar satu family hari tu sebab cik abang pemalu katanyer, yiyen pula sibuk nak main dengan the girls..hmmmmm cian mama dia gambar mama dengan ensemboy je banyak :(




Beautiful Jane with her kids :)




Syai's family :)



Me & Neidal



For kids,
Pasta Olio dan ianya sangat sedap!!



For adult, katanyerr..hehe..
Pasta Carbonara. yang ni pun enak banget!



Ni masa baru nak start hidang..
did you see the chicken? 
Ok, itu adalah Chicken Chop ok..lupa nak snap gambar penuh dengan sauce dia sebab sedap sangat makan..hihi!



Inilah kerja theyolls kat luar..
mandi manda di kolam yang comel ni, dan saya pun rasa nak mandi :D



Ok, let me tell u guys something here, saya betul2 minta maaf sebab tak dapat menjemput ramai orang hari tu, maklumlah birthday Neidal ni dah belated sampai saya pun dah tawar hati nak buat pada mulanya..
tapi memandangkan party items dah siap, so rasa macam sayang pulakan kalau tak teruskan..
so i called my bpp then akhirnya keputusan telah dibuat..

saya tempah dari dia all foods, memandangkan her hubby is a Chef, then buat sekali kat rumah die terus :)
Lagipun nak bertukar selera ke makanan Itali. Selalunya birthday party buat makanan yang sama je kan, kali ni nak lain dari yang lain kata suamiku :)
so, saya menurut perintah je.

And it all end up very well walaupun simple je hari tu. Saya gembira, anak anak gembira
kamu juga harus bergembira.
Akhir sekali,






































Jom pulang rumah & tidor

ZzzZzzZzzZzz




Consultant birthday anak anak beliau,
Mamayiyen

hihi!




No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin