Sunday, May 29, 2011

Nur Yati the Movie :)


Tajuk tak tahan!! Hamboi! Syukur Alhamdulillah hajat kesampaian nak tengok Nur Kasih The Movie.. Kebetulan kakak ipar datang dari Kedah,so saya pun terus ajak they olls tengok NKTM ni.. Mula mula nak book ticket kat GSC IOI Mall tapi bila kakak ipar cakap nak gi Mall besar sikit sebab abang ipar taknak join tengok wayang.dia nak tunggu kat luar je shopping..so saya pilih GSC Mid Valley :)



sempat bergambar sebelum masuk panggung :) with my SIL & her daughter Alya..


Beli ticket NKTM ni thru GSC Apps thru iPhone ku :) cepat dan pantas sekali.bayar guna Maybank2u je terus ticket confirm..Saya beli 4 ticket semalam..oleh kerana weekend,ticket per person agak mahal rm12 so total ticket with 1 child,yiyen is rm42.. kami berempat je tengok semalam.para suami tunggu kat luar bersama si ensemboy :)

What do i think about NKTM? i give 4 star out of 5.. cerita dia memang best! tapi saya tak boleh lah bagi sampai 5 star sebab kalau 5 star tu saya akan tonton balik filem tu..yang ni cukuplah sekali sebab baru babak pertama pun saya dah start menangis T___T sob sob.. owh..btw, saya memang mengikuti drama Nur Kasih ni sampai habis so memang puas hati dapat tengok Filem ni..bagi yang tak mengikuti drama ni memang susah sikit nak paham..uolls boleh tengok semua episod Drama Nur kasih ni kat YouTube ok..pasti akan menangis teresak esak :p



Memang sedih cerita ni..dan ianya sesuai di tonton seisi keluarga.. banyak pengajaran dari filem ni..so masa tengok cerita ni kena betul betul concetrate ok..itu je nak share dengan uolls..sape yang tak tengok lagi,cepat cepatlah beli ticket ok sebab tiket NKTM ni cepat soldout! Thank God semalam tak payah que,terus je scan barcode dari iPhone ku! Mudah sekali!



No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin