Wednesday, May 22, 2013

Mother's Day 2013 for Mamayiyen


Salam sekali lagi uolls..
Ni ada satu lagi entry tertangguh dari Mamayiyen :)

Entry Mother's Day hari tu.
Weolls sekeluarga makan malam kat Impiana Hotel, KLCC sempena Hari Ibu katanyer.



Makanan kat sini sangat best! dan memang memenuhi citarasa semua.. paling best the dessert, ice cream adalah dari Baskin & Robbins ye! Hari tu balik2 ambil ice cream sebab buffet kan. harus la :)

Gambar lain, nanti saya upload kan ok. Tak cukup masa hari ni. Esok nak keje pagi & nak packing balik kampung lagi Jumaat ni.

Harga per pax utk Adult ialah rm100+ , kanak2 rm50+ & bawah 3 tahun is eat for free.


Ok
Kat bawah ni saya ni adalah gambar khas ucapan Hari Ibu untuk ibu saya yang tersayang sempena Mother's Day.




Comel tak mak & ayah saya? hehe..




Ini pula sekeping nota dari Yiyen & hadiah keychain dia untuk saya hari tu..
Anak mama dah besar dah ^______^
Thanks Yen.

1









2









3









4









5









6









7









8









9









10









CAKKK!!!



















Hadiah Mother's Day untuk saya!
Pandora Uolls!






Happy sangat!!

yeayyy!!!









2 comments:

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin