Saturday, September 29, 2012

Saya guna SF Beauty ❤





Hari ni nak promote produk penjagaan muka yang saya pakai. Produk SF Beauty ni actually kakak saya hadiahkan saya as a birthday gift.

Oleh kerana saya nak pastikan keberkesanan produk ni, Saya pakai secara konsisten tanpa campur produk lain. Hasilnya sangat mengembirakan sebab muka saya semakin hilang jeragat, semakin cerah dan semakin tegang. Jerawat kecil2 pun cepat kering.

Produk ni dalam satu set. Ada pencuci muka, krim malam dan krim siang. So memang senang nak pakai. tak leceh. Lepas cuci muka, pakai krim. itu jer. senang kan. Lepas pakai seminggu dah nampak hasilnya. Kalau saya keluar rumah just nak beli brg dapur, saya tak pakai bedak muka skrg. just pakai krim muka tu je.

So jangan malu, jangan segan. Sesiapa yang nak beli, sila sms ke no saya sekarang juga ok 0123077976 (sms only) Uolls takkan menyesal sebab boleh pakai sampai 3 - 4 bulan. Jimat duit poket. Harga RM120/set termasuk poslaju. Apa yang best lagi, SF Beauty ni diluluskan oleh KKM :) Jangan risau ye.


p/s: Gambar saya ni tak edit langsung ok. Cuma tambah frame je. Ni lepas pakai 2 minggu lebih je dah macam ni. Nanti dah sebulan pasti lagi gebuss kan. hehe..

SF Beauty RM120 per set
Kelulusan oleh KKM.


No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin