Monday, September 12, 2011

Raya sakan!



Salam semua.. kita masih lagi berada di bulan Syawal so memang banyak open house dan kenduri kahwin yang harus di attend kan :)

Samalah juga seperti saya.. Entry hari raya saya tak srmpat lagi nak tulis. so sorry guys.. eh, ada orang nak baca ke??

Actually gambar saya dah upload. tinggal nak tulis cerita dia je.. tapi asyik tak cukup masa je.. Btw, gambar raya marathon saya dah upload kat FB saya. kalau sudi nak tengok, silalah..

Hari ni dengan esok keje petang. Lusa cuti.. ehem.. cuti birthday katanyer :D mungkin duduk kat rumah je kut hari tu.. nak kemas kemas rumah :)

Petang ni kat tempat kerja, ada jamuan raya lagi. memang makan tak henti bulan ni.. Rezeki di bulan Syawal lah katakan :)

Ok guys, Jumpa di lain entry pula ye.. rehat sekejap sebelum bersiap ke tempat kerja.

XoXo..



No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin