Friday, January 14, 2011

So sorry dear :(


Rasa bersalah terhadap anak sendiri sampai nak tulis dalam blog :(
hari ni adalah hari ke 9 yiyen bersekolah Darjah 1.. so everyday, untuk ke sekolah dia akan naik van sekolah from her nursery.. so masa balik dari sekolah, either me or hubby yang akan fetch her from school.
jadual habis kelas adalah tidak sama..
hari ni habis kelas 6.40pm..selalunya saya dah tercongok menunggu depan pagar sekolah menanti kan kepulangan yiyen.. tapi hari ni perkara yang di luar jangkaan terjadi..
bukannya apa..i tertidur sampai jam 7 malam! aduhh! dah lah hujan lebat kat luar..
ni gara2 kerja malam 10 jam semalam.langsung xsempat rehat disebabkan non-stop cases dari masuk kerja 9pm till 7am balik kerja..

terus terlompat bersiap amik kunci kereta nak fetch yiyen...sampai depan sekolah..jalan memang lengang..xde satu kereta pun..hati berdebar sampai nak pitam pun ada..sampai salah masuk simpang depan bustop.terlajak ke simpang lain..so kena buat satu round lagi *masa ni memang jalan x nampak dah sebab mata melilau cari yiyen*

setibanya betul2 depan bustop @7.10pm (exactly 30min after the evening session end) syukur ke hadrat Allah SWT sebab yiyen sedang duduk di kerusi bustop menunggu kehadiran mamanya :)

masa tu hujan dah mula renyai2..tapi sempat keluarkan payung dan terus meluru amik yiyen kat bustop..perasaan memang sukar untuk di gambarkan masa tu..memang takut apa2 yang tidak di ingini berlaku..


syukur tiada apa2 yang buruk berlaku..walaupun masa tu ada 3 orang budak lagi kat bustop..
yang selalunya ratusan murid..

sorry ye yin..



yiyen smiled & asked me "kenapa mama lambat?"
i said sorry then i said i overslept :p now i feel guilty for her..aduyai..

but she said "its ok yiyen xnangis pun"

bila dengar yiyen cakap macam tu, saya pula nak nangis (T_T) tsk



thank you sweetheart sebab x nangis.. i know you're not that kind of person..

mama bersalah,
mamayiyen :p

No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin