Tuesday, October 27, 2009

sedikit update..

Hi u alls...

lama betul saya xupdate di sini...
almaklum la still ada morning sickness lagi..
usia kandungan suda mencecah 12minggu+..
harap2 lepas ni saya semakin sihat dan dapat bekerja tanpa2 muntah..
kerja rumah pun telah dapat saya lakukan seperti biasa..
contohnya masak nasi dll...
dari minggu ke-7 sampai minggu ke-12 pregnant,
saya seperti berada di awang-awangan dan seperti berada di atas Roller coaster!
semua xkena bagi saya..itu disebabkan oleh ketidak seimbangan hormon ketika mengandung..
walau apapun,terima kasih buat suami terchinta..kerana memahami dan tolong masak sepanjang 'hyperemesis' ku ini...
dan kepada anak ku Yiyen, yang xsabar2 utk mendapat adik tu,
sabar ye...tahun depan baru Yiyen dapat adik..
take care semua..

with love,
Mamayiyen..

No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin